• להתקשרות מהירה

חוות דעת של רופאים על מערכת Accent®


טכנולוגיה מתקדמת ונטולת כאב

"לעיתים קרובות אני מרגיש את עליונותה של מערכת Accent® ביחס לדורות קודמים של טכנולוגיות RF לטיפול ברפיון עור, במיוחד בצוואר. זוהי פריצת דרך ראויה לציון שהטיפולים בעזרת המערכת הם נטולי כאב ואינם דורשים אלחוש. ניתן לבצע טיפולי Accent® בקצב גבוה ומבלי לבזבז זמן על הכנות, וניתן ליישמם במקביל כמה סוגי טיפול לא-פולשניים אחרים, כדי להשיג תוצאות טובות יותר במתיחת עור הפנים 'ללא ניתוח'. ניתן להבחין מייד בשיפור במתיחת העור, והתוצאות נחשבות לעיתים קרובות למרשימות ביותר."

Macrene Alexiades-Armenakas, M.D., Ph.D., Board Certified in Dermatology.

Director, Dermatology and Laser Surgery - New York, NY

 

 

"אני בהחלט חושב כי ל-  Accent®יש מקום בעולם. אפילו השתמשתי בה בהצלחה כדי לחטב את פניו של מטופל שעבר ניתוח פלסטי. בתור טיפול לא-פולשני, זוהי הטכנולוגיה היעילה ביותר הקיימת בשוק נכון לעכשיו."

Steven Bloch, M.D., Board Certified in Plastic Surgery.

Former Chief Resident in Plastic Surgery, University of Wisconsin;  Body by Bloch - Highland Park, IL

 

"מערכת Accent® היא נפלאה. כטיפול לא-פולשני, לא נדרש אלחוש. למעשה, לדעת הרוב המוחלט של מטופליי, הטיפולים עם מערכת Accent® הם נטולי כאבים." 

 Peter Rullan, M.D., Board Certified in Dermatology.

Dermatology Institute - Chula Vista, CA 

 

בטיחות ויעילות

"מערכת Accent® בטוחה, קלה לשימוש, דורשת פחות טיפולים מאשר מערכות RF אחרות לטיפול ברפיון עור הירך, והתוצאות נשארות לזמן ממושך יותר. בטיפול עם UniPolar מתאפשרת מתיחה עמוקה ורחבה של העור. איש מהמטופלים שלי לא חש באי-נוחות כלשהי במהלך הטיפול. אני סבור כי  Accent®תהפוך לטיפול פופולרי מאוד."

David Goldberg, M.D., Board Certified in Dermatology.

Clinical Professor and Director of Laser Research, Mount Sinai School of Medicine;  Skin Laser & Surgery Specialists of New York & New Jersey 

 

"מצאנו שהן טיפול BiPolar והן טיפול UniPolar המבוצעים בעזרת מערכת Accent® הגבירו את מתיחת העור באזורי הצוואר, העיניים והפה. להבדיל מטכנולוגיות דומות, Accent® עושה משהו כמעט אצל כל אחד." (מחקר שנעשה במרכז למחקר קליני, מדינת טֶנֵסי, ארה"ב). 

Michael Gold, M.D., Board Certified in Dermatology.

Assistant Clinical Professor, Vanderbilt University School of Medicine;  Gold Skin Care Center - Nashville, TN 

 

"קיבלנו תוצאות טובות להפליא באמצעות מערכת Accent®. זה היה עקבי עבור כל המטופלים שפעלו לפי ההנחיות. בכולם נראה שיפור. בחלק מהמטופלים השיפור היה משמעותי ביותר, בחלק בינוני, אך כל המטופלים הביעו שביעות רצון מהתוצאות. כולם אמרו שעורם הרגיש מתוח יותר כבר ביום שלמחרת הטיפול הראשון. מבין מערכות ה-RF שיש כיום בשוק, אני מרגיש ש- Accent®היא הטכנולוגיה היעילה ביותר." 

Maurice Sherman, M.D., Board Certified in Cosmetic Surgery,  

Facial Plastic Surgery and Otolaryngology.

Associate Professor of Clinical Surgery, UC San Diego; Del Mar Cosmetic Medical Center - Del Mar, CA 

 

"מערכת Accent® מעלה את הרף בנוחות המטופל ובשביעות רצונו מטיפולים אסתטיים."

Ava Shamban, M.D., Board Certified in Dermatology.

Assistant Clinical Professor, University of California, Los Angeles;  Laser Institute for Dermatology and European Skin Care - Santa Monica, CA 

 

"יש לנו מנצח! מערכת Accent® קלה לשימוש, חסרת כאבים ונסבלת למדי. למען האמת, אחת המטופלות שלי התרשמה עד כדי כך מתוצאותיה, שהיא ממש ביקשה ממני 'מנוי' ל- Accent®." 

Flor Ana Mayoral, M.D., Board Certified in Dermatology.

Clinical Faculty Member, University of Miami's Miller School of Medicine; Dermatology Group - Miami, FL 

 

"מצאנו שמערכת Accent® היא מאוד בטוחה ודי נוחה, עם אחוז גבוה של שביעות רצון בקרב המטופלים. בהשוואה למערכות RF אחרות בהן השתמשנו, הטיפול ב- Accent®הוא הרבה פחות מכאיב, יותר מהיר וקל לביצוע. המערכת מאפשרת יותר 'יצירתיות' בטיפולי פנים. אף שההיענות לטיפול שונה אצל אנשים שונים, באחוז גבוה של מטופלים התקבלה תגובה נראית לעין. חלק הבחינו במתיחה מיידית של הפנים."

 

David H. McDaniel, M.D., Board Certified by the American Board  

of Dermatology. Assistant Professor of Clinical Dermatology and Plastic Surgery, 

Eastern Virginia Medical School;  Laser Skin and Vein Center of Virginia - Virginia Beach, VA